När skiten ligger i byxan...

20 Feb, 2015 - 17:02 ☆ glada dagar


Ja vad ska man säga. Spenderade en timme hos sjukgymnasten för att komma fram till att vi inte kom fram till något. 😆 jag vet inte vad jag ska ta mig till, sjukgymnasten vet inte vad han ska ta sig till. Mina knän vet inte vad dem ska ta sig till. 
Det är en jäkla soppa det här. 
Har kommit till ett läge där det bara gör mer eller mindre ont men det blir lixom inte bra. Hopparknä och problem med senan på utsidan av låren. Jag gör rehab, försöker ta det lugnt, stötvågsbehandling, tejp osv osv. 
Kräks snart på detta elände. 😡 

Jag vill bara kunna hoppa högt igen. Jag vill träna utan att det gör ont. 
Jag vill kunna utföra mitt jobb på bästa sätt. 

Nåväl. Det är ingen idé att grina nu när skadad redan är skedd. Jag borde väl ha taggat ner för länge sedan. Mina knän får aldrig ordentligt med vila och återhämtning eftersom jag dansar hela dagarna, instruerar och tränar själv. 

Men alltså det är ju så tråkigt att ta det lugnt. Hur gör man det? 😄 

Idag är det iaf fredag och det känns skönt. 👌 trevlig helg kompisar. 

/fröken rackelknä 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback