Nog fan går det 👊

11 Feb, 2015 - 00:33 ☆ glada dagar
Har man ett jobb att göra så är det bara att göra det. 



Jag for till gymmet och kom igång med träningen 19.30. Seg som den segaste sega råttan kände jag mig. Men jag fick till ett bra pass trots allt. Rygg & baksida lår stod på schemat och trots att jag fick halta fram på grund av mina onda knän så krigade jag på! 
Chins, latsdrag, hammerrodd, hantelrodd och matade ut med sittande rodd i maskin. Sedan raka marklyft, stående lårcurl, liggande lårcurl och slutade med att mata ut det sista i sittande lårcurl. Brände fint i både rygg och baksidor. 👍👊 





Efteråt kändes det skönt. Jag såg till att få det gjort och det ger en vinnande känsla. Känslan av att jag inte tillåter mig själv avstå från gymmet bara för att jag kände mig lite trött. 
Känslan av att jag är så jäkla bra. 
Känslan av att min självdisciplin är stor. 
Känslan av vetskapen att jag blir bättre för varenda pass. 👍
Summa kardemumma går jag nu och lägger mig med bra känsla. 😄 

Såhär är min dagsform på ryggen. Med tanke på att jag lagt på mig en hel del kilon är jag nöjd. Bredden börjar komma och djupet börjar komma. Utvecklingen går framåt. 
Tänk så spännande när det är dags att skala bort till nästa tävling. 
Jag är galen som redan nu längtar dit. 😉 

Har ni haft en fin dag? 

Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback