Tyngre vikter ger skön känsla

25 Feb, 2015 - 22:12 ☆ På gymmet
Bästa träningen är den som blir gjord i det bästa sällskapet. Ikväll blev det ett kanonpass med syrran och min goda vän Emelie. ❤️ så olika men så lika alla 3. Jag köttar på allt jag kan för att komma i form till nästa tävling, min älskade storasyster vänjer sig allt mer med vikterna och lär sig teknik, min vän Emelie är tillbaka till träningen efter en graviditet. Alla har vi en vilja att bli bättre. 👊 att få den peppen från varandra är oslagbar. Älskar er tjejer ❤️ 



Kväljens pass blev följande. 
Bänkpress 60 kg x 7, 6, 6, 6 
Nöjd över att minst göra 6 reps i varje set. Känns som det var nyss jag drömde om att ta min egen kroppsvikt i bänk. Då vägde jag under 60 kg. Idag väger jag ganska exakt 60. 

Lutande hantelpress 21 kg x 10, 10, 10, 10 👊 ökat upp från 18,5 kilos hantlarna. 👌 

Flyes i cc 5 set. 

Stångcurl 30 kg x 8, 8, 8, 8 

Curl i cable dropset 3 set

Hammercurl 3 set. 

Känns bra att jag kan öka vikterna mer och mer. Att bli starkare är en skön känsla 👌 mot 75 kg i bänken kompisar 😉👊👍 







Sov gott 
Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback