Fröken Pe som snart inte är fröken

09 Mar, 2015 - 22:10 ☆ glada dagar
Godkväll allihopa.
Det är måndag. Jag är förkyld. Har jobbat kväll. Hunnit se solens strålar idag. Ja det är en helt ok måndag med andra ord. Lite små besvärligt att vara täppt i näsan och inte kunna andas normalt men det är ju egentligen inget att gnälla över...
 
Jag har ju en fantastisk härlig nyhet att dela med er som läser. ;)
 
(jag och jocke 2011 i halmstad)
 
 
Holmén. Jag ska bli fru Holmén!!! 
tjooohoooo och hurra och hej å hå å alla andra glada rop ni kan tänka er.
När man är riktigt dunder lycklig tycker jag man ska få skrika så högt man bara kan. :)
Livet kan ju inte kännas bättre än när man hittat sin livs kärlek och ska få bli hans fru.
 
Idag har inbjudningskorten börjat landa i folks brevlådor runt om i landet och jag har redan fått flera härliga sms av vänner som verkar vara lika glada som vi är :) underbart!
Men det här med inbjudningskort var ju inte lätt alltså. Det tog mig 3 veckor att bara hitta ett kort som jag ville ha. Sedan ytterligare en vecka att skriva det. haha. 
 
Sedan detta problem med vilka man ska bjuda. Herregud. Jag har en stor familj och en gigantisk stor släkt, och Jocke har en stor familj och gigantisk släkt. Plus alla vänner vi vill ha med oss på vår stora dag.
Vi kom dock rätt snabbt fram till vilka vi skulle bjuda eftersom det vore omöjligt att bjuda alla. Vart hittar man en lokal för 3 tusen pers lixom? ;)
 
Dem som står oss nära, som har en speciell plats i våra hjärtan och dem som vi har haft kontakt med de senaste året. Dem vill vi ha med oss på vår stora dag. Vi tror även att dem vill vara med och dela den med oss.
Det går inte att bjuda alla. Men dem som kommer vara där kommer att göra vårt bröllop extra bra och speciellt.
 
 Tänk vad fort åren har gått sedan vi träffades!!!!
 
Datumet är 1/8. Då blir jag fru Holmén. Känns magiskt.
Jag älskar dig mer och mer för varenda dag Jocke och jag är så lycklig över att du är min.
På bilderna ser vi ut som nyförälskade tonåringar och även om vi nu är mera tant och gubbe så känner jag mig fortfarande som en nykär tonåring. Vi ser bara lite äldre ut men mitt hjärta pirrar lika mycket så fort jag ser dig.
 
Kärlek kärlek kompisar. Kärlek är underbart. Var tacksamma för kärleken.
 
/fröken Pe
(J säger att jag snart inte är fröken längre utan måste börja kalla mig för fru pe. Det låter knasigt)
 
 
 
 
 

Kommentarer
sara Lockby säjer:

Hurra!! Så glad för er skull!! Kramar

2015-03-09 @ 22:29:24
Sandra T säjer:

Men OJ så underbart att läsa!!! Stort grattis till er! <3

2015-03-09 @ 23:12:48
Blogg/Hemsida: http://strongerbetter.se
Linda säjer:

Stort grattis till er båda! :D

2015-03-20 @ 07:23:59
Ullis säjer:

Grattis! :)

2015-03-22 @ 00:39:19
Blogg/Hemsida: http://ulliso.se/blog

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback