Lev på hoppet så löser sig allt

12 Mar, 2015 - 21:18 ☆ På gymmet, Träning, glada dagar
Hej hej 👋 
Förkylningen börjar ge med sig. Igår körde jag ett bröstpass i hemmagymmet som kändes skit. Det var jobbigt, jag var svag och hade noll energi. 😕 
Hade därför inte så höga förväntningar inför dagens ryggpass men till min förvåning kändes det rätt jävla bra 👊 


Lycklig tjej som är tillbaka på gymmet 


Här på step in trivs jag så himla himla bra 👌 


Laddad för Chins. Jag är grymt nöjd över att min rumpa ser stor ut på bilden. 😄 vem vill inte ha en stor rumpa? 👌 

Rumpan har vuxit sig stor. Benen känns ok trots knäskada. Ryggformen tar sig trots min vikt på några kilo över. Ja det känns bra helt enkelt. 







Igår var jag även till sjukgymnasten igen. Äntligen tillbaka hos Johan Engström som numera jobbar på step in. Kan ju inte bli bättre än att sjukgymnasten jag vill gå hos helt plötsligt har börjat jobba på "mitt gym". 😃👍 kan ju inte bli bättre än bästa gymmet och bästa sjukgymnasten. 👌 

Hur som helst så har mina knän varit riktigt dåliga de senaste veckorna med en hemsk smärta. Har även haft ont i ryggen och som det brukar vara så hänger ju lixom allt ihop. 😕 går på piller och lättare rehab en vecka så får vi se vad som händer sedan. Jag är hoppfull. Det måste jag alltid vara. Annars hade jag gett upp för länge sedan och bara lagt mig ner för att gråta. 

Även hunnit vara på kalas idag och firat kusin. Kalas är alltid roligt. 😊 

Nej om man skulle ta en snus och göra lite rehab innan läggdags då. 

👋 hej svejs
Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback