Rivstart

02 Mar, 2015 - 08:53 ☆ På gymmet, Träning
Måndag morgon. 06.30 körde jag igång ett spinningpass. Magisk känsla. Väcka kroppen och huvudet med skön träning på morgonen är fantastiskt. 👌 
Det var länge sedan jag instruerade spinning på step in och det var så kul att vara tillbaka i salen!! 😊 
Ett underbart gäng med morgonpigga deltagare gör det hela ännu bättre. 😊 

Spinning 30 min och efter det lite styrka. Bästa kombon tycker jag. Speciellt på morgonen. 👍 


Nu har jag hunnit äta gröt. Fyller på med mera kaffe och ser Nyhetsmorgon. 
Sportlov är inga dåliga grejer 👌 

Dessutom ska jag hämta mina favoritbarn från dagis idag och få ha dem hemma hos oss en stund. Mys! 

Trevlig måndag på er! 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback