Brolle, En Björn och Stenmark <3

08 Okt, 2011 - 15:52 ☆ glada dagar
Hej och underbart härligt lördag på er!! Jag mår fantstiskt underbart super jätte bra!!

Är ni redo för en fredag o Lördags update? Här kommer den. Och det är ingen dålig sådan ;) Jag har så mycket jag vill säga så det blir ett långt inlägg! Det sprudlar om mig! haha

Fredag:
Jag är på Step In 06.15 och inser att det är Tomas som har morgonspinningen och inte jag. Nåväl när jag ändå är där är jag med på passet och kör sedan armar i gymmet. Pigg som en lärka studsar jag fram mellan skivstänger, kable och hantlar.

Iväg och jobba hela dagen. Trevliga kunder. Underbara kollegor. Dagen bara flyter på.

Hem och snabbvilar. Äter ett ton med spaggeti o köttfärssås. Dricker 2 jättekoppar kaffe.

Far till Skellefteå och taggar för nattjobb. Riva scen efter Ladies night! Det första jag möts av är världens bästa Conny!! Vi jobbade tillsammans en sommar på PDOL och jag hade den roligaste veckan i mitt liv. Bilder nedan ;)



Conny i svart, Anton i grönt, Jag i det mesta sommaren 2010!


Blev så lycklig över att få träffa honom igen! Sist vi sågs var i Augusti 2010 nere i Halmstad. Det är en av de roligaste sakerna med scenjobbet att man träffar människor igen, som man har jobbat med någon gång någonstans på någon scen :)


Hur som helst. LADIES NIGHT! Jag behöver bara säga BROLLE O MARTIN STENMARK så förstår ni ju! <3





                           

Jag är så förälskad i både Brolle o Stenmark så det pirrade i magen så fort jag kom dit. Dessa vackra skönsjungande män! Showen var fantastiskt. Dansarna heta. Jobbar man som scenrivare har man förturen att få följa showen både framifrån o backstage. ;)

Ja jag lyckades inte vrida filmen rätt (filmad med omodern mobilkamera) så ni får helt enkelt vicka på skallen och njuta! 

Nattjobbet gick sedan lätt och relativt fort. Tror jag levde på att fina män hade gått förbi mig bakom scen. Nära.


                              



LÖRDAG:
Vaknar och känner att jag har lite ont i kroppen efter fredagen. Trötta axlar. Trött rygg. Taggar inför uppvisning i Gallerian med Step IN. Var roligt och det gick bra. NÖJDA step inare efteråt!




Jag, Elin, Anna o Tomas var det som hade koreograferat och stod för uppvisningen. Imorgon kommer det film på det så håll utkik!


                                 

Självklart var Funkykidz björnen och dansfröken tvungna att gå runt och träffa barnen och informera om våra danskurser som startar efter jul!




Världens finaste Elin som världens mysigaste Björn. :) Alla ska vi någon gång in i björndräkten. Den är otroligt varm kan jag meddela. Men att få vara en tjock kramgo BJörn är verkligen inte så illa.

Ikväll inflyttningsfest hos gulligaste Magda o Matte. Vilken helg. Jag måste nog smälta allt med en kopp kaffe.

Mår ni bra? Kommentarer på Brolle? På Björnen? På min barntröja i strlk 150?

Över ut slut
Pe



Kommentarer
S säjer:

Jag vet ju var du ska komma och hälsa på om du vill se en av hetingarna iaf :)

2011-10-08 @ 16:32:50
Petra säjer:

S vartdå?? Jag kommer genast! :)

2011-10-08 @ 19:13:13
Blogg/Hemsida: http://frokenpe.blogg.se/
Pernilla Boman säjer:

Det var faktiskt den största storleken jag hittade Petra, men du var ju supersnygg!!!! 11-13 år......KRAM

2011-10-08 @ 20:10:49
S säjer:

Kom o hälsa på i stugan så får du se ;)

2011-10-09 @ 19:48:31

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback