Där satt den 👊

27 Mar, 2015 - 00:31 ☆ På gymmet
Efter två veckors förkylning och med en kropp som har känts trött och sliten kom äntligen den bra känslan tillbaka igen!! 

Fick feber i måndags och legat hemma sedan dess. Idag kände jag mig äntligen pigg igen och det var härligt att vara tillbaka både på jobbet och gymmet. 

Det blev ett sent kvällspass på gymmet idag och jag och syrran for därifrån vid 22.30. 🙈 den tiden brukar jag gå och sova i vanliga fall. Men efter en dag med jobb och sedan shoppande i Lule (vi skulle egentligen bara fixa bröllopskläder till Jocke, men jag råkade få med mig hem två påsar😄) så hann klockan bli mycket innan vi tog oss iväg till gymmet. Men jag hade längtat hela dagen efter att träna igen och då spelar det ingen roll att klockan hinner bli mycket. 

Axlar & triceps blev det och det kändes såååå skönt. Lite mage efteråt också. Hade kunnat stanna på gymmet hela natten för kom in i värsta lyckoruset. 😄 













Ja jag kanske kom in i ett fotostim. Men med syrran som kameraman och en träningslycka som heter duga är det svårt att låta bli 😄 

Härliga dag!! 
Dessutom startade dagen med att jag träffade en kille på Ica. Han var 6 år och fick mig att känna mig som en kändis. Han kände igen mig från en av showerna vi gjorde förra veckan. Vi hade ett bra samtal jag och grabben. Han frågade en massa frågor om mitt jobb och sedan berättade han allt om sig själv. Underbara unge. 😍 han gjorde min dag alltså! Tack snälla grabben för det. 

Nu sovdags och imorgon är det fredag. Ser fram emot en frisk och pigg helg. 

Sov gott kompisar
Pe 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback