alla dessa jävla fyllekajjor

26 Apr, 2009 - 02:47 ☆ glada dagar
Kom just hem efter att ha jobbat i garderoben en lördagnatt ute i Piteås nattliv....

Fy fan vad fylla gör människor jobbiga!!!.. haha men snacka om "Been there done that!!!" vad gäller mig själv.
Hur som helst var det skitlänge sen jag var riktigt berusad o kvällens nattjobb fick mig att vilja fortsätta vara nykter! haha:)

de pratas och knuffas och stökas och kläder ska hängas in och kläder ska hämtas ut och garderobs brickorna är borttappade och alla dessa jävla tjejer som ska hämta något ur deras handväskor 25 gånger!!! gaaah man kan ju bli galen.

nåväl det var ju roligt att se folk som jag inte sett på länge iaf:)

Plus att jag nu är lite rikare, så jag är närmare min London resa!!:):)
Imorgon ska jag köpa trisslotter och hoppas att jag kommer ett steg till närmare min resa......

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback