alla mina drömmar....

24 Apr, 2009 - 19:54 ☆ glada dagar

När jag är klar med skolan måste jag härifrån! jag måste bort bort bort....

Jag har så mycket drömmar om vad jag vill göra och vad jag vill bli!
Jag vill arbeta med träning, på riktigt!:):)

Drömmer om att jag också ska få ha gruppträning inför 150 personer! (minst haha)
Ja.. jag drömmer faktiskt om att "bli något"  mer inom träningsbranschen:) (för att få jobba med det jag vill jämt!)

Så.. hur ska jag kunna stanna i Piteå???? Här lär jag inte komma långt med mina drömmar....

Alla dessa drömmar jag har! haha Jag är jävligt rädd för att det bara kommer stanna vid drömmar....

Anyway.... så måste jag ut och se världen:)


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback