ja vill vara någon annanstanns

30 Apr, 2009 - 12:33 ☆ glada dagar
Jag beslöt mig för att fara hem till Piteå igen! runt 03.30 var jag äntligen hemma!!! 
Vi kom inte iväg från Gällivare förens sent sent... De tar ju tid att rigga ner allt o fixa..

Jag har lärt mig mycket i Gällivare iaf, som att vika tusentals programblad! haha! o riva biljetter.... o tända o släcka på läktaren... 


Kanonbra föreställning! synd för alla er som missade den! 

Nu är det valborgsfirande.. Jag önskar jag var uppe i gränsen istället för Piteå..
Ska nog ta en löparrunda o känna mig som folk:)

Kommentarer
Marika säjer:

Åååå, va synd att du inte valde Gränsen. Vi har vart uppe sen onsdag och det har vart såå underbart! Två dagar med helt strålande sol och resten har vart halvbra men mer bra än dåliga. Åkte förbi eran stuga där vid järnvägen, då tänkte jag på dig! Ha en fin vår!

2009-05-03 @ 23:13:08

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback