mera dilemman... ångest...

01 Apr, 2009 - 19:40 ☆ glada dagar
Nej. Jag har fortfarande inte tagit mig iväg o träna. Istället lagade jag mat vilket är en godkänd ursäkt!

Samtidigt som jag stod vid spisen som värsta kocken flyttade jag stereon in i köket och försökte vara kreativ och skapa en danskoreografi till mina elever...:) stod inför dilemmat äta eller dansa!

Jag kanske inte har något jobb i sommar vilket ger mig en aning ångest. Får väl bli nåt satans parkarbetsjobb trots att jag inte kan se fram emot att krypa i jorden o klippa gräs eller vad man nu gör...

Det enda jag vill jobba med är träning! Har en dröm om att få ha ett kollo el läger för barn o ungdomar som är fyllt med aktiviter o träning:D Visst vore det bra? Undra just vem jag ska hota för att få ett sånt jobb??

Kommentarer
Leonora - The Magic Memories säjer:

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?



Ja det är underbart verkligen :D:D

2009-04-01 @ 21:51:40
Blogg/Hemsida: http://magiskaminnen.blogg.se/
Lina säjer:

Hej tjejen!



Det finns ju massor av sånna härliga kollon, och där skulle du passa perfekt,så det är bara att googla.

2009-04-02 @ 16:49:34
s säjer:

norrdans exempelvis :D

2009-04-02 @ 18:08:48
Anna säjer:

Precis som lina säger så rekomenderar jag att du letar fram kollon på nätet. Du får åka till usa å träna barnen på Fat-camp annars :P Tack så jätte mycke för presenten och tack ännu merför att ni kom :)Hur kan dualltid veta vad jag behöver fast jag själv aldrig kommer ihåg att köpa det? Ska du/ni göra i helgen?Puss kram

2009-04-02 @ 22:05:51
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback