plötsligt känns allt annat oviktigt..

19 Apr, 2009 - 21:21 ☆ glada dagar
.....När man står där och borstar tänderna under stjärnorna så känns allt annat oviktigt......


Solbrännan efter dagarna i fjällen resulterade inte i mkt annat än en röd näsa. haha.


Jag undrar hur det skulle vara att varje dag vakna till en utsikt som består av stora vita fjälltoppar. Och att varje kväll stå ute och borsta tänderna samtidigt som jag tittar upp på stjärnora, en syn som får mig att släppa alla andra tankar tills tandkrämsdregglet börjar rinna i en hiskelig fart.....



Skulle det vara alldeles underbart eller skulle jag bli en galen eremit som är full på fjälluft och glömt bort att duscha på några månader...? :)

Jag känner att jag måste bort. Men jag vet inte vart. Jag vet inte hur. Jag vet inte när. Jag bara måste någonstanns!



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback