svårt dilemma

01 Apr, 2009 - 16:04 ☆ glada dagar

Lite summering av dagarna som gått..

Måndag: Praktik med elever snälla som änglar. Boxningstränare :)

Tisdag: Min vän Anna fyller 25 så var förbi på födelsedagsfika. Hade BodyCombat pass:)

Onsdag dagen idag: Möte om projekt och praktik o annat dansrelaterat på skolan. Fika med Maria och Amanda och några timmar på stan! :)

Nu står jag inför ett svårt dilemma... Ska jag fara och träna eller lägga mig på soffan och blunda en stund???
Tröttheten säger soffan... träningsbegäret säger något helt annat... Kanske hinner jag båda :)


jag ser nog ut att behöva lite sömn ist för träning..suck


Kommentarer
Luggan säjer:

Jag säger häll upp en kopp kaffe slå på tvn å slappa i soffan :)Häll upp en kopp åt mig oxå när du ändå är igång

2009-04-01 @ 18:39:58
Leonora - The Magic Memories säjer:

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-01 @ 18:44:37
Blogg/Hemsida: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback