Big City

09 Aug, 2009 - 11:46 ☆ glada dagar

Här på semester i Big City känns allt kanon!
I fredas blev det en sväng in på söder:

Det var fint att känna på sthlms pulsen igen:)

Jag har köpt nya träningsskor! Är dem inte UNDERBARA??:)



Igår startade vi dagen med en promenad upp på hammarbybacken! Vi njöt av solskenet och utsikten!
Hade jag bara varit fullt frisk hade jag kört intervall pass där uppe! Fick ett sånt himla sug att ta ett löppass när vi gick där. Men jag är inte redo att köra igång med träningen fullt ut än, hostan har fortfarande inte försvunnit!:(

Lite utsikt över sthlm....

Dagen igår avslutades med att jag, nicke, lillebror o jossan for till mosebacke och mötte upp mamma, pappa, moster, gert och morbror pecka. Sen blev det lite ölrunda, middag i gamla stan och helt enkelt en jätte härlig kväll ute i storstads vimlet:)


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback