Body combat o släktträff!

02 Aug, 2009 - 23:47 ☆ glada dagar
Jag fortsätter hosta... vissa stunder känner jag mig dössjuk o vissa hur frisk som helst. Jag blir galen!!
Kan inte riktigt vara sjuk nu heller för imorgon har jag boxningsträning, på tisdag boxpass o på torsdag Body combat pass!!

På tal om Body Combat så hade vi en liten släktträff idag i Hemlunda! Lindmark o Lathi släkten! Jag körde ett Body Combat pass och det var riktigt roligt att vara samlade alla:)

Träningsplatsen var baksidan i våran stuga:) Hemma hos mamma o pappa!
(blir bara miniatyr bilder för att inte hänga ut någon! men alla var skitsnygga o hel grymma!!! hihi)

Å hej!! Det är roligt att leda en sådan underbart härlig grupp! Vilken släkt jag har, är skit imponerad av allihopa:)

Nu måste jag se till att bli frisk!!! Vet inte om det gjorde saken bättre att jag o nicke var ute hela dan med vattenskotern... visserligen sken solen så himla härligt men det blåste en hel del också....

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback