en söndag i augusti

16 Aug, 2009 - 18:57 ☆ glada dagar

Igår var det kräftskiva! det var mycket trevligt även om jag blev lite vinglig o snurrig i poletten ju längre kvällen gick....
Hittade ett par sjukt fina leggings på gina tricot som passade perfekt till kräftskive kläderna:)


kolla in den fräcka detaljen på mina nya leggings.. haha. det blänker så fint:)
Idag är min jeansskjorta dränkt i en inte allt för härlig öldoft:P
Det gick lite hett till på det trånga dansgolvet och öldränkta kläder blev resultatet... haha


Det var riktigt gott att äta kräftor igår, var så länge sedan!
Kräftskiva borde man ha betydligt oftare:)

Övade på partysmilet så det kunde sitta på hela kvällen...
Och smilade gjorde jag konstant utom den stunden när jag drabbades av ett fruktansvärt fyllemonster som besvärade mig ett jädrans illamående... och stunden när jag kom hem och först somnade på den röda mattan o sen i köksbordet...
Det är inte lätt att heta Pe och vara riktigt trött!


Nu är det färdigpartajat! träningsfröken börjar ju förvandlas till partyfröken! Imorgon är första dagen på en ny vecka och starten för en grym träningsvecka! Känner på mig att det måste bli så....

Ne ska ta ut min skjorta från frysen och ta tag i tuggummit som sitter fast på den.. Inte nog med ölbadet, jag hade visst placerat ändan på största tuggummit också... Hojja!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback