Jag älskar dans

18 Aug, 2009 - 23:51 ☆ glada dagar

Finns det något vackrare än dans? Om ni just missade so you think you can dance och melissa och ade när det dansade så... shit då missade ni verkligen något! Tolkningen de gjorde av en kvinna som kämpade mot bröstcancer var OTROLIG! otrolig otrolig.... helt galet!:)

Å så vackert det var!:)


Efter mitt Body Combat pass idag var det så himla gott med tomatmacka!
Kan bli sååå sugen på tomat ibland alltå! Jag måste nog äta det oftare så gott som det är!

Unnade mig en cola light också för trodde jag var jättesugen på det, men det visade sig att det inte var så gott som jag hade trott de skulle vara.. märkligt...


Idag hittade jag lila kuddar o en lila filt.. Det är fint med lila!
Mera lila i vardagen!:)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback