Någon betyder väldigt mycket!

27 Aug, 2009 - 17:08 ☆ glada dagar
Ur min dagbok den 9e Januari 2007;

På måndag får jag äntligen träffa Stina o de andra tjejerna i Luleå när höstterminen drar igång!
Ångest för skolan men bubblande glad över att få ge Stina en stor fet kram:)


En gång köpte jag o min vän Stina likadana skor! Hade på dem idag, o hade glömt bort hur king dem är! haha:)

Nu är det dags att ta ut kycklingen ur ugnen och sen ladda inför en kväll med bodypump och body combat:) wohooo
/fröken Pe

Kommentarer
Andréa säjer:

Sv: Ja jag har en del tips i bloggen, bara att kika runt i sminkningar-kategorin :)

Har lagt till dig på Bloglovin nu, har du lagt till mig med? :)

2009-08-28 @ 11:07:00
Blogg/Hemsida: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback