still the same...

04 Aug, 2009 - 00:07 ☆ glada dagar


Som ni ser är jag fortfarande inte helt frisk... en aning hängig emellanåt! Jag hatar det!!! hatar det hatar det hatar det!
Vill bara vara pigg o kry  ta en löprunda i skogen:)

Det är på kvällarna det är som värst då kommer hostan och attackerar mig som attan!

Idag hade jag träning med boxarna men ingen kom, vilket iof var rätt bra för mig eftersom jag har gett mig själv träningsförbud!

Istället tog jag en cykeltur till hemlunda för att komma ut o få luft. Jag hämtade upp mamma, faster och kusiner och vi tog en underbart härlig cykeltur från hemlunda och genom hela piteå:) Piteå är verkligen vackert:)
Jag bjöd på te och mackor hemma i stan som avslutning på kvällen! :)


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback