tomt och ekande....

25 Aug, 2009 - 14:02 ☆ glada dagar
Okej okej.. det är bara ett hus med nr 9 på!
Men när vi städade ur det gula huset i Kiruna, mitt barndomshem så var det så tomt så tomt och det ekade mellan väggarna!


 På de 22 åren som vi har bott där har det varit livat och full fart och gjort allt annat än ekat!
Det var en märklig känsla!! När Pappa låste dörren ville jag bara skrika NEEEEEJ!
Och sen började jag gråta...

Något annat som känns tomt är min kropp! Bodypump passet kl 12 tog all min energi så nu ska jag ut o ladda batterierna i solen:)

Kommentarer
S säjer:

Började tänka på alla fester vi haft i huset ;D FEST HOS PETRA!

2009-08-25 @ 17:23:46
Anna & Freddie säjer:

Snyft, det dära huset är ju "hemma" för mig i kiruna. Tänk allt roligt som vi gjort i det huset. snyft

2009-08-25 @ 21:37:28
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se
Jenny Mäki säjer:

tänk alla minnen man har från det huset :)

2009-08-26 @ 22:19:16

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback