osminkat fanstyg!!!

15 Aug, 2009 - 12:09 ☆ glada dagar

Kaffe! härligt rykande kaffe i min Robbie Williams mugg! Härlig start på dagen:)


Om man skulle ta sig en banan o ge sig ut i löparspåret kanske:)?
Eller ta sig en snus och kasta sig i soffan o vänta någon timme på att bli människa??
snus vs banan! usch vilket dilemma!


Helst av allt skulle jag nog vilja hoppa i mina säckiga, slitna, håliga, lappade jättesköna jeans och bara vara hela lördagen... I dem trivs jag bra och med lite rosa lypsyl på läpparna känner jag mig ju hur glammig som helst;)


Förutom nivea lip care (som jag är totalt beroende av) är jag ett osminkat fanstyg hela dagarna!
Jag trivs inte riktigt i smink! jag vill känna mig fri från klet i ansiktet och ha den där rena känslan... haha.
Tror hatet i smink kan bottna i att jag tränar i stort sett varje dag och då vill känna mig ren i ansiktet eftersomman svettas o får så rosiga kinder ändå. haha. Det värsta som finns är att träna med smink!!! usch och fy!!


Idag kanske jag ändå gör ett försök eftersom vi ska på kräftskiva.... om jag är på humör kanske det blir lite ögonskugga, höga klackar o tight klänning. Haha! ibland kan det ju faktiskt vara roligt att chocka sig själv (o alla andra med att man inte alltid går runt i bekväma säckiga kläder o håret i en svans) :):)
Rosa är älsklingsfärgen på ögonskuggan dem få gånger jag kletar med smink, det framhäver blåa ögon på ett sånt fint sätt nämligen:)


Känner att jag har en ful dag idag!
så är inte riktigt laddad för att gå på fest.. men jag kanske hinner ändra mig till ikväll.
Får gå loss i smyckena och välja ut något riktigt bling bling ur halsband o armband samlingen kanske.
Alla mår ju bra av att få glänsa lite:)


Nu ska jag trolla bort den svarta monsterkänslan som jag bär inom mig!
Tror träning är det enda sättet för att få ett stort leende på fröken Pe en lördag som denna!
ska stryka min nya blommiga duk också, för vem vet det kanske framkallar någon sorts lyckorus?!?

Avslutar med ett stort grattis till Tommy som gifter sig idag!:)

Kommentarer
Anna & Freddie säjer:

Vilken tommy har gift sig? HAft en bra helg? När är du laddad för en promenad då? Någon dag till veckan? :)

2009-08-16 @ 09:52:23
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback