en blå boll...

29 Dec, 2009 - 13:37 ☆ glada dagar

Med en blå boll, crosstrainer och hantlar kan man köra ett ordentligt träningspass :)
Det är tur det finns träningsgrejer hemma hos mamma o pappa!
Jag vet inte vad jag gör men hinner inte ta mig iväg till gymmet när jag är hemma.. det är hela tiden något att göra.. stressa hit och stressa dit.. men det är ju också det som är tjusningen med att vara i Kiruna!:)

Då passar det perfekt med ett effektivt tränigspass hos mamma o pappa när jag får en stund över!

Nu ska jag snart iväg och fika med tjejerna! Oj så roligt det ska bli!! :)
Får väl passa på att fika nu för mitt nyårslöfte är att få grymma magrutor.. haha inte för att det är så viktigt, men som en rolig grej bara.... Kul att se hur mycket jobb som krävs för en sån sak.. haha...

Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback