fy för julbak!!!!

10 Dec, 2009 - 16:39 ☆ glada dagar
Idag tänkte jag att jag nog ändå måste börja julbaka lite.... Trots att jag tycker det tar lång tid, inte är speciellt roligt, tycker inte speciellt mycket om fikabröd, och det är endast onyttigt att äta.. haha

Men vad tror ni händer när jag väl fått ihop en deg och farit iväg för att köpa kakformar??? Jo jag bränner en plåt med syltgrottor i ugnen såklart.... AAAAAH jag blir så arg!! Fy för julbak!!
Tacka vet jag pepparkakor på burk från Ica!

Eller varför kan det inte vara tradition att typ göra massa sallader till jul eller något annat som jag är bra på??
Har tänkt baka lussebullar också men när mamma berättade hur himlans dyrt saffran är nu så skiter jag nog i det!! Köpa saffran för hundratals kronor och sedan bränna lussebullarna i ugnen känns inte som en jätte rolig grej!

FY vad sur jag blir!!!

Kommentarer
City säjer:

Hej min vän!

En tyst minut har nu börjat i min blogg för att hedra lilla bebis A.



Kram

2009-12-10 @ 17:11:30
Blogg/Hemsida: http://gatc.blogg.se/
Rebecca säjer:

Hej Petra! Det där såg mumma ut! Föresten så skulle jag tycka att det vore trevligt om du/ni ville komma och hälsa på oss någon gång, eller jag tror jonas skulle tycka att det var väldigt trevligt. Ha det så bra. Och föresten så skulle jag vkunna dö för att ta din kropp;) /Mvh Rebecca

2009-12-12 @ 09:00:53
Blogg/Hemsida: http://[email protected]
Anonym säjer:

Nemen... tack Rebecca! :)

2009-12-12 @ 09:13:45

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback