crazy fucking shit!!!!

25 Feb, 2009 - 15:04 ☆ glada dagar







Hjälp.. hjälp hjälp HJÄLP!!!

Alltså jag höll på att dö när jag var klar hos frissan...!!!
"Är det okej om jag stylar dig lite?"

LITE??? Gudars skymning jag såg ut som en jäkla mupp. Helt galen alltså..
Det var Volume master (ni vet när man tar typ me krustång längst in för att få upp volymen), det var lite tupering o de var hårspray o gud vet allt...

Såg ut som den här mamman i Simpson alltså. Utan att skoja!!

Så jag vågar inte annat än att visa min nya frisyr under mössan!
Tur att Jossan har gjort världens charmigaste mössa till mig :)

Det blev dock bara att klippa igenom det lite.. å några cm på längden. Jag fegade ur.. jag visste de!!

Efter mitt dramatiska besök hos frisören var jag tvungen att shoppa lite för att göra mig av med allt adrenalin....



Var tvungen att köpa likadana Nike shorts som jag köpte i svart tidigare. Jag äääälskar dem!


Mössan är pricket på i:et i dagens outfit!!

Kommentarer
Sandra säjer:

Gud vad den mössa såg härlig ut. Den skulle passa mig här perfekt uppe i kalla norrland;)

2009-02-25 @ 17:50:28
Blogg/Hemsida: http://sandrawest.blogspot.com
josefine säjer:

MÄÄÄh fegade du ur? :D vafan! :P snygg mössa iallafall ;)

2009-02-26 @ 13:03:15
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/
Stinis säjer:

HAHA du är för rolig! Tror jag vet vilken salong du var på när jag läser om stylingen...! =)

Men gud i livet va snygg blev!

2009-02-26 @ 15:41:38

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback