den här gamla trasan

21 Feb, 2009 - 16:57 ☆ glada dagar
Oj vad jag har städat idag! Känner mig nöjd! Fröken Pe är minsann en duktig fröken:)

Hittade en gammal tröja i lådan som jag inte använt på år och dar... visserligen ser den ut som en pyjamas tröja och visserligen är den lite läskigt grön...
Men när jag mot spegeln ger upp ett flin, tänk då tycker jag ändå jag är ganska fin:)



Idag är det lördag och det betyder melodifestivalen! haha jag är en riktig melodifestival nörd:) En stolt sådan!
Jag älskar sång o dans o show o snygga nummer!! Kanske för att jag önskar att jag själv fick stå där o glänsa.. hihi!
Olivia o Carolina ska komma o titta med mig! Vilken kväll att se fram emot!!


Dags för lite lördagskaffe!
O Elvis är med så jag inte behöver känna mig ensam.. (eh ja på kaffemuggen alltså...)



Ja jag vet att ja har en läskig städfrisyr...

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback