Fotosmilet:P

16 Feb, 2009 - 21:18 ☆ glada dagar

Den här dagen gick så ruskigt fort... Kanske för att jag sov en timme längre än jag hade tänkt. Skallen var så full med tankar och kroppen var så tung så gick inte att komma upp....

Efter en rejäl grötfrukost hoppade jag i yllesockarna o min varma dunjacka och gick till Boxningslokalen. Passade på att träna lite, gick igenom Body Combat passet och hängde upp mitt träningsschema till boxarna:)

Är så skönt att få vara där själv o bara träna.. Det tråkiga nu är bara att vi inte har några säckar. Finns inget bättre än att vara själv när det enda som hörs är slagen på säckarna:)

Dock blir det väl för Bk Björnen att snart byta lokal, och det kommer bli så bra så bra!! Ser riktigt fram emot det. Tror alla kommer få mer träningslust då! Lokalen gör ju så himla mkt!!!
Och då kan vi äntligen få upp säckarna igen:)

Sen for jag iväg till Step in för det var dags för foto o personalmöte.
Herregud vad hemskt det är att fota sig alltså... speciellt när man känner press på sig att inte bli katastrofalt ful! Man vill ju inte skrämma folk från att komma på passen:P
Usch hatar att le på beställning. Kan bara göra till mig på kort med konstiga grimaser tror jag... Måste öva i spegeln...
Tur att Sofia kom iaf, så vi kunde prata o skratta mer naturligt:)

Jag undrar hur ja kommer se ut alltså.... jaja nu går det inte att göra nåt åt den saken.. Fotot ska ju bara hänga på väggen på step in o komma ut på hemsidan... Hujedamej!

Idag fick jag äntigen en praktikplats också! Ska vara på Pitholmsskolan i ca 10 veckor och ha dans med högstadieeleverna.. Man kan ju fundera om det blir störst utmaning för dem eller för mig...
Alla på högstadiet brukar ju inte direkt älska dans.. syftar kanske främst på killarna i den åldern.
Kul ska det bli iaf, och jag ska minsann få alla att älska DANS:)
Det gäller bara att planera rätt och vara en ruskigt bra lärare!!

Såklart glömde jag bort min pinkod till mobilen idag. Alltså jag fattar inte hur jag alltid kan glömma bort den..Mer än en gång har jag lyckas låsa min telefon kan jag ju säga....
Jag som skulle vara duktig att slå av mobilen under mötet...o av det blev de ju katastrof..
Hoff som vanligt när Lindmark tror hon gör nåt smart!!

Tog en himla tid innan jag fick tag på Nicke som har min pinkod inskrivet på hans mobil (haha han vet hur jag är....), och när han väl svara var han på bio. Så hörde knappt vad han sa när han viskade.. haha! Att han inte vet att man måste stänga av mobilen när man är på bio!! tur för mig att han inte hade gjort de iof...
Det är ju hemskt vad man känner sig tom utan mobil! Vart är världen på väg????

Ne om jag ska öva på mina fotoleenden kanske, man vet ju aldrig när en kamera dyker upp.. Bra om jag är lite förberedd nästa gång:D

        


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback