hoppsan vilken vinkväll

14 Feb, 2009 - 03:29 ☆ glada dagar

Oj vilken trevlig vinkväll det blev!
Nu är jag lite småberusad o ska snart kasta mig i säng.
Vi kom på 02.30 att vi nog skulle springa ner till max o äta lite.. haha hemskt men sant!
Så vi (jag o eva-karin) kom hem för en stund sen och har just plockat bort burkar, glas o flaskor från vinkvällen..
Det blev en så trevlig kväll med jättegod middag och gott vin:)

Sen kom Linnea med hennes kille och några fler folk, vi spelade så det kan låta och hade himlans trevligt:)

Vinkvällar borde man ha betydigt oftare!!! Jag hoppas jag tycker samma sak imorgon när jag har sovit bort halva dagen...
eller imorgon.. idagblir de ju.....

fröken berusad


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback