magrutor och chins??fan jag ger mig!!

27 Feb, 2009 - 15:04 ☆ glada dagar
Ne dra åt längsta......

Jag är pinsamt svag... när det kommer till chins...
Sanningen är att jag kände mig laddad till tusen, men hoppsan! Antalet reps jag orkade är pinsamt löjligt!
Återkommer med resultat när jag kommit upp till tvåsiffrigt!
Ja så att ni inte törs skratta åt mig. hoho

Jag känner mig så nedrans liten o klen nu! Min vision försvann i vinterkylan och lämnade mig kvar alldeles tom!

Suck suck.... vilken fjant man är. Siktade högt men dunsade ner fortare än en elefant som hoppar trampolin.. eller nåt annat korkat! :)

Eftersom det är fönster åt varenda himlans håll i lägenheten var ja tvungen att dra ner persiennerna när jag kämpade mig upp i mitt räcke!

Tror alla grannar här runtomkring redan tycker att det försigår skumma saker här när jag dansar o hoppar runt hela dagarna!!

Kommentarer
Madde säjer:

Petra skärp dig! du är långt ifrån klen!! :)

ps. saknar dig med! puss

2009-02-27 @ 19:00:24

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback