ne usch

20 Feb, 2009 - 12:09 ☆ glada dagar
Jag är inte i den toppformen idag som jag hade önskat....
Men jag är ju inte heller så dödligt sjuk som jag hade kunnat vara.. Så vad gör man? Biter ihop såklart:)

Har försökt få tag på idrottsläraren på den skola som ja ska vara på under min praktik... i två dagar har jag ringt men att få tag på honom verkar omöjligt!! Suck!

Snart ska jag klä på mig tusen lager med kläder och gå upp till musikhögskolan.
Usch jag fryser bara av tanken.... bit ihop bit ihop Lindmark! :P

Idag är det redan fredag, att veckorna går så hemskt fort betyder att min 25års dag kommer allt närmare...(bara en 7 månader kvar haha!)
O jag är säker på att dagarna efter 25 går allt fortare... så snart är jag 30... o 35... jösses..
Jag önskar att allt bara kunde stanna upp en dag! Så jag hinner komma ikapp tiden lite!


om jag ska äta lite vitaminer nu kanske så jag klarar att hålla i dagens träningspass.. hmmm:)

satans skit förkylning!!!! försvinn ur min kopp!!!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback