Nemen vad mycket vin de börjar bli...

15 Feb, 2009 - 12:53 ☆ glada dagar

Gustav kom förbi på en kaffe igårkväll. De var trevligt:)
Kaffet byttes ut till te allt eftersom kvällen gick... o vid midnatt tyckte vi (jag, eva-karin o gustav) att de nog var dags att sprätta en vinare:)
Allt känns ju så bra med lite vin i blodet haha....



Vid 2 kom Krille inramlandes och det tog inte så värst länge innan han somnade på soffan....
Vid 03.30 blev jag galen på hans snarkande men att få liv i honom var ungefär omöjligt :P
Ojoj dessa fyllekajjor....

  

Det blev en hemskt trevlig kväll iaf och det är ju det viktigaste!

Idag flyttar eva-karin ut från mig och det kommer bli så tomt! Hon har ju blivit min familj denna vecka... o jag har vant mig vid att hon har sitt lilla kryp in i ett hörn:)




Nu ska jag ladda inför en heldag på step in som varje söndag!
Först ska jag jobba och ha två klasser med funky kidz:)
Sen ska jag o Sofia gå igenom Body combat passet:)
O sen innan jag går hem ska jag gå på ett boxpass:)

Ljuvliga söndag!

Tur att de inte blev mkt vin igår så jag kan vara i toppform idag!

Fröken Pe


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback