Träningsbegär!

25 Feb, 2009 - 23:19 ☆ glada dagar

Onsdagar brukar jag kunna ha som en hel vilodag..
Men kände i kroppen idag att jag inte kunde sitta still.
Varken samvetet eller energin tillät de måste jag säga!

Så jag skyndade mig ner till boxningslokalen och körde ett lättare träningspass, mest bara för att lugna träningsbegäret:)

Det blev:
Hopprep 15 min
Körde igenom Body Combat passet som tar ca 1h (tar 1h när man har pass....)
Lite mage med medicinboll (raka o sneda situps)
Rygg med medicinboll (lyfter upp i flatback, känns skönt i baksidorna också!)
Rodd med "gummiband"

Finslipade en stund på lite BC teknik också....

   

   

Kändes mkt bättre när jag hann köra igenom lite iaf.
Vågar inte köra för hårt efter min hemska förkylning innan jag vet att jag är HELT frisk!!


Sen ikväll for jag o Gustav till Jimmy på kaffe:)
Blev där några timmar och det var SÅ trevligt!
Blir så glad varje gång jag träffar dem!

Vi smed lite planer också... det är dags att styra upp en fest med tema bakning, 5-kamp, skridskor o hockey match, skidor, innebandy, tävlingar o andra galna saker!.. hmm ja vi hade massa idèer iaf:)
Så vi får se om det blir något av det!

Jag ska se till att styra upp en hockeymatch snart iaf, är så sugen på att åka skridskor.Dessutom börjar de bli dags att jag lär mig göra riktigt tuffa hockeystopp en gång för alla!!:D


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback