söndagsångest?

22 Feb, 2009 - 23:59 ☆ glada dagar
Skit! Jag har lite söndagsångest... mkt på grund av att nya veckan startar imorgon och jag undrar hur jag kommer orka med den???

Jag måste verkligen bli kanonfrisk nu under natten... för jag har massa träningar o pass att orka med under veckan!:)

Från och med tisdag ska jag ju ha mina egna Body Combat pass och då kan jag inte vara sjuk. det bara går inte!!

Det gick bra med funky kidz idag iaf:)
Ville ta med mig alla barn hem för dem är sååå söta och duktiga allihopa!
Med 4-5åringarna var vi pirater och jag undrar vem som hade roligast?, jag eller barnen?? :)

Med 6åringarna gjorde vi lite lekar på slutet och var olika djur. Dem har en sådan fantastisk fantasi som är så härlig att få ta del av! Nästa vecka ska dem ta med sig sina favoritdjur och berätta lite om dem! ja  mjukisdjur alltså.. annars vore det alldeles för läskigt för mig som är vansinnigt djurrädd!!

Dags för skönhetssömnen och imorgon ska jag vakna helt frisk och pigg så jag kan ta veckan med storm:)


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback