söndagssol

01 Feb, 2009 - 12:24 ☆ glada dagar
En härlig söndag ser jag från mitt fönster!
Det är minusgrader och solen lyser så starkt att jag får kisa när den stundvis skiner rakt in i ögonen... HÄRLIGT:)
Dagar som den här älskar jag verkligen norrland och vintern!

Jag laddar inför en lång dag på step in. Hur kan jag bättre få en söndag att gå? haha...
Först ska jag ha funkykidz klasser, vilket ska bli så otroligt roligt!
Sen kommer jag stanna kvar i ungefär 5 timmar innan jag går hem, för att jag ska hinna träna själv också.
Ser fram emot ett steppass och sen ett boxningspass. Svårt att hitta ett bättre sätt att få ur sig all söndags energi!

Helgen har varit toppen! Mamma o pappa har var  stugan så jag tog en promenad till hemlunda på fredagen när de kom. Det var jättehärligt att gå (den över 1 timmes promenaden) dit.. iaf tills jag kom fram till den ooootroligt mörka och läskiga campingen pottan.. Länge sen jag var så RÄDD! mörker är det absolut värsta jag vet!

Jag vågar inte ens släcka lampan när jag ska sova.. Men mamma sa att jag måste för att det kan börja brinna... Hojja!!

Farmor & Farfar och faster och mina kusiner är också i Pite i helgen! Det är så härligt att få träffa dem! Blir lika glad varje gång! Jag och kusin Nathalie hade en dans att träna in också. Som jag gjort till henne för att hon ska ha en uppvärmningsdans med sina gymnastik tjejer!

Det var så roligt, och jag tror att hon gillade dansen! Hon var då så ruskigt bra och lärde sig den jättefort!:)

Känns som att jag har fyllt på mina energikällor i helgen, så nu ska jag orka hålla högt tempo hela nästa vecka!

På torsdag ska jag fara till Sthlm för att gå utbilding i helgen... jösses jag är sååå nervös men längtar lika mkt:)

Nej dags för en kopp kaffe och en snus!

fröken Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback