Total lycka!

09 Feb, 2009 - 01:35 ☆ glada dagar
Shit! Jag har just haft den bästa helgen i mitt liv tror jag:)

Body combat utbildningen var sååå bra och vår instruktör var rena guden, underbart bra!
total lycka för fröken pe kan jag lova!

Vad kan vara bättre än att få träna body combat flera flera flera timmar om dagen? :)
Jag har haft så roligt, lärt mig så mkt och blivit så inspirerad så de är inte klokt! Känner mig helt matt i kroppen och träningsvärken gör sig påmind så fort jag rör mig!

Jag har sovit dåligt, haft ont i varenda muskel, varit så nervös, tänkt på body combat, drömt om body combat, tränat body combat....haha! och det var så underbart!! :)

nu är jag helt tom! o så fruktansvärt trött. 
Imorgon ska jag sova ända tills jag vaknar!
 

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback