Vår skynda dig hit, så jag kan använda mina nya skor!!!

10 Feb, 2009 - 22:07 ☆ glada dagar


Idag hittade jag så fina skor... försökte stå emot men det gick bara inte! de var helt omöjligt!
Jag kommer bli så fin i dem när vårsolen skiner och sommaren närmar sig:)
Så jag hoppas våren skyndar sig hit nu till mig och mina nya skor!

Jag köpte en ny sporttopp idag också eftersom jag förbrukar sporttoppar mer än... ja än.. vad ska jag hitta på.. toapapper kanske..
Många sporttoppar och träningskläder går det iaf åt varje vecka och om ja inte ska tvätta ihjäl mig är det bara att fylla upp träningsgarderoben lite till:)

Idag var jag (som varje tisdag) på Body combat! Så mkt roligare det var idag när jag lärde mig så mkt i helgen och kunde tänka på alla tips jag fick!
Jag tror jag får börja med pass snart, för om jag inte nämnt det tidigare så blev jag, fröken Pe, godkänd på utbildningen i helgen:D Vilket betyder att jag får jobba som instruktör! Sen återstår det bara att filma en hel klass för att få licensen, o innan jag gör de är det skönt att ha hållt några pass! Ska fasen inte göra ett enda misstag när jag filmar!
Längtar längtar längtar efter att få ha egna pass!!

Idag är jag så stolt över min underbara och otroligt duktiga svägerska, eller min "lillasyster" Josefine som klarade kökortet!!:) Fan vad hon är bra, visste att de skulle gå vägen!! (om ni vill se hennes ursnygga blogg så kolla in pinksnow)

Ne nu ska jag mysa vidare i mina pyjamasbyxor och raggsockar!

Petra säger godkväll!






Kommentarer
josefine säjer:

suuuper fina skor ju!!!

2009-02-10 @ 23:29:07
Blogg/Hemsida: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback