hur ska de här gå nu då...

21 Jan, 2009 - 00:08 ☆ glada dagar
Jaha.. haha då har jag skapat mig en blogg då. Jag gjorde ett försök tidigare men det blev ju kaaatastrof.
Jag fattar inte hur man gör en blogg snygg....
Som tur är har jag Jossan till hjälp för om någon kan så är de ju hon:)
Men jag kan ju så mycket annat, som att träna till exempel.
Det är allt tur att man är bra på något och hade jag inte träningen vore jag ingen... som kunde ingenting...

Jag hoppas att jag med Jossans hjälp ska få någon ordning på den här bloggen en gång för alla!

Fröken Pe

Kommentarer
S säjer:

Om du ska ha en blogg måste du uppdatera den minst 6 gånger per dag :D

2009-01-23 @ 09:24:21
Petra säjer:

Oj jösses..6 gånger per dag. det gäller att ligga i alltså:)

2009-01-29 @ 23:45:50

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback