de trodde jag inte....

27 Jul, 2009 - 23:06 ☆ glada dagar
Jag trodde inte att jag skulle orka med någonting alls idag... tänkte att jag behöver en dag för att bara vila upp mig!

Men tänk så fel jag kunde ha:)
Började dagen med ta tag i tvättberget som jag inte hunnit med under festivalveckan. I 5 hela timmar tvättade jag... och då är det nästan miljoner trappsteg eftersom det inte finns någon hiss i huset! Katastrof när man är trött men det är visst viktigt med vardagsmotion så...haha!

Sedan hade jag boxningsträning på kvällen som jag inte trodde att jag skulle orka med eftersom jag varit så trött i underarmarna efter allt bärande och lyftande under festivalen... Men oj så bra det gick!!
Skam den som ger sig - och en fröken Pe ger sig aldrig!
Visserligen är jag tränare och kan ju ta det lugnt om jag vill... men jag vill alltid vara med o träna själv! Roligast så! :)

Nu ska jag iaf sova och kanske orka upp till body pump passet kl 9 imorgon.....
 
Dagens katastrof för övrigt; Kylen har gått sönder! enda räddningen för maten är att fylla kylen med kylklaffar...
Imorgon måste dem komma o byta ut den!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback