lyckorus

01 Jul, 2009 - 22:11 ☆ glada dagar


Sommar sommar sommar.... jag älskar denna sommar! Även om jag tror jag ska svimma av värmeslag vissa stunder!
Det är så härligt när det är varmt från tidig morgon till sen kväll. Finns det något härligare än varma sommarkvällar? :)


Sommarvällar är som allra bäst när de innehåller värme, sol, vacker himmel, en stilla älv, kusiner, vattenskoter, vattenskidor, wakeboard, en sandstrand, en cykeltur... osv osv osv osv :)
Sommarkvällar är nog kanske det bästa jag vet:)

Idag har jag bland annat:
¤rensat ogräs,
¤köpt present till farbror,
¤skrivit ett vykort till syster,
¤varit på spinning (har nog aldrig svettats så mkt eftersom luftkonditioneringen inte funkade o med tanke på hur VARMT det har varit hela dagen så höll jag på drunkna i min egen svett.... låter lite äckligt men de e sant!),
¤körde pump efter spinningen (kände mig lite seg o jag skyller på värmen)

Spinningen o pumpen var "bara" 45 min vardera så man ska kunna kombinera dem! Perfekt:)
Hade med mig mamma också o träna och snacka om att ja har en seg jävel till mamma! haha hon kör ju på som attan! Är så stolt över henne:) Men jag hoppas att hon inte är helt slut imorgon så hon orkar gå på mitt Combat pass:) hihi!



Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback