min sida av festivalen

25 Jul, 2009 - 15:19 ☆ glada dagar
Nu var tanken att jag skulle lägga in bilder från min sida av festivalen, mestadels bakom stora scen! Men jag verkar ha tappat kameran igår.... Inte alls bra.... Kanske den är någonstans mellan efterfesten o hemma.

Jag har ingen aning om hur jag orkade med fest efter att hammerfall spelat klart vid 02. Trött som tusan var jag men istället för att somna efter en öl fick jag upp partyenergin o höll igång hela natten/morgonen.
Nu vet jag inte riktigt hur jag ska orka jobba från 17 och hela långa natten.... Efter sista bandet ikväll, som jag tror är Timbuktu blir det dags att nattriva på scen. Ljud o ljus.....

Fan jag måste hitta min kamera! ångest..... Måste ju smygfota kändisar bakom scen:D

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback