Mitt flickrum blev plötsligt tomt.....

31 Jul, 2009 - 00:06 ☆ glada dagar
Jag har hunnit vara upp till Kiruna en sväng!
For hem med mamma o pappa i tisdagskväll för att hjälpa dem städa och packa ihop i huset!
Igår natt kom vi tillbaka igen.... snabb visit! Men det var det värt för mormor bjöd på mat:):)

Det kändes konstigt när mitt gamla flickrum plötsligt stod tomt och ekade.... då förstod jag att dem verkligen har sålt huset... Fy jag känner mig lite ledssen... det är bara ett hus jag vet!
Men ändå... vi har haft det huset i 22 år, och det är ju hemma!!!!

Hittade massa roliga saker i packandet iaf, bilder kommer imorgon:)

Pe

Kommentarer
jenny mäki säjer:

Va? Har dom sålt huset? Vart ska dom ta vägen nu då? Kram på dig

2009-08-02 @ 23:05:59
fröken pe säjer:

jo dem har sålt... känns konstigt!! de har fått lägenhet i stan. jag kommer gråta ihjäl mig när huset är helt tomt!:(

2009-08-02 @ 23:50:43

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback