nervös?

20 Jul, 2009 - 11:15 ☆ glada dagar

Jag känner mig trött. stundvis totalt utmattad! Känner på mig att jag snart är jätte sjuk! Hojja!
Bit ihopbit ihop bit ihop! haha jag vill inte vara sjuk! Var kanske inte så bra att köra två pass igår, först med släkten och sen tog jag sofias pass på kvällen för att hon var sjuk.....
Men jag vill ju aldrig säga nej till bc passen!

I lördags var vi ut med farbrors båt och det var verkligen härligt!

 Jag och storebror glassar i solskenet

Igår hade vi en liten släktträff/träningsträff på hemlunda:)
Fotboll och Body combat pass! skitroligt!
Det är bra att ha stor släkt när man ska göra något, för fort blir man många:)
Härligt som tusan var det att träna utomhus :)


Imorgon börjar jag jobba åt Piteå dansar och ler.
Jag ska bygga scener inför helgens festival och vara stage hands på kvällarna(som fixar o grejjar på scen mellan banden) Tror det blir skitskoj, men jag är en aning nervös för att det ska vara jätte tungt! alla skrämmer ju upp mig att det är jobbigt som fasen att bygga scen... så vi får se hur det går. Kanske inte orkar någonting och måste skrika på hjälp efter killarna:)
Roligt att testa på något annat jobb än man är van vid iaf!


Kommentarer
Josefine säjer:

HEY! Vilka fina bilder! Tänkte bara säga att jag har börjat blogga igen! Tillsammans med Ida :D Puss!

2009-07-20 @ 17:49:48
Blogg/Hemsida: http://lillasysterochstorasyster.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback