Hello sunshine!!!

24 Jun, 2009 - 18:55 ☆ glada dagar
 en varm sommardag är som ljuv musik.....

Underbar dag idag! Solen skiner o det har varit så varmt så varmt:)

Händelserik dag;

1) vaknade imorse av tanken att de var något jag skulle göra... När jag insåg att det var till tandläkarn jag skulle 07.40 ville jag bara gråta! 2000 kronor fattigare blev jag på köpet också! då ville jag gråta ännu mer!!!

2) Har tillbringat dagen i Hemlunda!

Jag o Lillebror upptäckte en snorgrön bamse spindel vilket var jätte tufft tills jag trodde att den hade krypit in i mina shorts då vild PANIK utbröt!!
Det är roligt att "blåsa maskrosor", mammas lila blommor är vackra, har doppat tårna i älven...

3) Varit på systemet o laddat inför helgens Kirunafestival.. Har velat fram o tillbaka om jag ska fara.. Men klart jag ska till Kiruna!! Hur kunde ja ens tänka annat....?? haha


4) Nu snart dags för Body Pump!

5) Sen ska jag hänga upp nya vita sommargardiner:)

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback