Missad träningsplanering

06 Jun, 2009 - 12:24 ☆ glada dagar
Idag hade jag gett mig fan på att jag skulle gå på Spinning o Body pump på morgonen!
Men vad händer?? Exakt jag försover mig!

Gud så arg jag blir när min planering skiter sig! Visserligen var jag så trött så trött men ändå!


Kanske beror min trötthet på en lång gårdag som avslutades med en fest hos Carolina :)
MEN jag drack inte ens en öl så det beror inte på alkohol det kan jag lova!
Stod faktiskt över alkoholen för att jag skulle upp och träna idag!


Snygga danslärare visar upp lite flamenco poser! haha:)

Hur som helst så ska jag nu ta igen min missade träningsmorgon och köra ett intervall pass på löpbandet!
Får dessutom med mig mamma till gymmet så ska hjälpa henne med lite övningar och peppa henne på löpbandet:)
Hejja mamma!!

Ha en härlig träningslördag där ute alla:D Eller har ni en öldrickar lördag?? Vad ni än väljer så ha en härlig lördag!

Fröken Pe

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback