Något nytvättat, något svettigt, något oväntat, något grymt!

02 Jun, 2009 - 14:32 ☆ glada dagar

Jag har redan hunnit med en hel del idag!

Steg upp kl 7 för att ta tag i tvättberget som var enormt! (tycker jag inte gör annat än tvättar! Jag skyller på all träning för de e faktiskt träningskläderna som ständigt ligger i tvättunnan)


Nytvättade träningskläder är lycka! Så typiskt mig att de mesta går i Nike andan men så tycker jag att Nike gör dem absolut snyggaste o skönaste träningskläderna:)

Sedan var jag på Body Pump o tog i så svetten lacka... underbart haha!

Nu ska jag kolla igenom BC 39 till passet ikväll o sen öva lite på nya realeasen så jag är redo när de e dags för släppet av den :)


Realease nr 40 är som sagt riktigt riktigt bra! så säger jag iof om alla realeaser men ändå... den här ÄR grym:)
Visste ni att Body Combat firar 10års jubileum dessutom?? Bara en sådan sak! :)

Idag fick jag ett mess av min gamla goda kompis David som numera är i Sthlm! Det kom oväntat och gjorde mig så glad så glad! Tänk vad lite kan betyda så mycket! Nu får han allt ta sig upp till Pite så vi kan styra ett beach party!


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback