Chocken om förstasidan börjar lägga sig..

18 Mar, 2009 - 22:54 ☆ glada dagar
Ja det blev ett dramatiskt morgonkaffe idag, höll på sätta kaffet i halsen faktiskt när jag såg mig själv på första sidan av Pite Tidningen...
Inte som jag hade trott, men bra som fan att vi får synas med klubben.. O lokalproblemet måste lösa sig! Katastrof om vi ska behöva lägga ner!!!

Idag var det kalasväder igen, soligt o plusgrader:) Jag o Nicke tog en skotertur o njöt av solskenet..
Ja ända tills jag höll på att kissa på mig o trots att Nicke tyckte jag kunde kissa i skogen så vägrade jag!
Det där har hängt med sedan jag var liten, alltid vägrat att kissa ute. haha:)

Sedan hade jag ett boxpass på step in ikväll! det var roligt!:)


Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback