En dag när Pe var liten..

09 Mar, 2009 - 13:26 ☆ glada dagar



Det var inte så farligt att gå bort till skolan där jag ska ha min praktik...
Tog ca 38 minuter dit och 35 minuter hem...

Slutsatsen är att när man tvekar i en korsning å inte vet vilket håll man ska gå åt förlorar man 3 minuter!

Jag ska vara med en Åk 6a i ungefär 5 veckor och träffa dem 2 gånger i veckan! Ser fram emot det och tror det kommer bli toppen! Utmaning absolut eftersom alla barn i den åldern inte direkt älskar dans....

Hann in och säga hej till klassen och jag blev lite chockad över hur små dem är! Jag vill minnas att jag minsann var jättestor när jag gick i 6:an och var 12 år. HAH! Känns som att det var igår.. men riktigt så är det ju inte..
Hela högstadietiden tyckte jag nog att jag var rätt stor o häftig.. för att inte tala om gymnasiet!

Känns som att det var nyss jag tog studenten och blir lite rädd när jag inser att det har gått 6år sedan den dagen!!
Shit vad liten jag var när jag var 18 år..... Men jag var nog sötare när jag var ung iaf... det är väl nackdelen med att bli äldre, man blir lite fulare, lite tråkigare o killarna som jagar en blir noll!

Nåväl jag har ju bydligt mer livserfarenhet nu än då. Nu är jag Dansfröken Petra som ska locka 12åringar med massa dans. För dem är jag nog dock en tråkig danstant.. Hujedamej vad tiderna förändras!

     

 
Härliga gamla studenttider... Fest, lastbil, blommor, o studentfirande me Kusin Micke:)


Kommentarer
Karro säjer:

sv:Det är alla möjliga stilar från hiphop till balett haha. Men mest jazz. Tack så mycket det bhövs :)



Jag längtar såååå efter studenten !

2009-03-10 @ 09:42:35
Blogg/Hemsida: http://kastella.blogg.se/

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback