Lördagsångest?

22 Mar, 2009 - 01:47 ☆ glada dagar

spegel spegel på väggen där säg vem vackrast i landet är?
Ja inte är de då en trött fröken Lindmark iaf...

Jag har en aningens lördagsångest...
För att;
1. Jag har inte gjort allt som jag borde ha gjort idag
2. Lägenheten måste städas
3. Tvätta gick före fest, en lördagskväll!
4. Tanken på BC filmnningen får mig att vilja kräkas
5. Dags att filma Funky Kidz imorgon(idag) söndag
6. Måste planera danslektioner
7. Måste planera träningar
8. Jag borde sova för länge sedan!

Men förutom ågren som sitter på min axel o väser elakt i mitt öra om allt jag måste göra, så mår jag jävligt bra:)
För att;
1. Jag hade en mysig förmiddag på stan med mamma o pappa.
2. Alla träningskläder är tvättade
3. Mamma hade gjort jättegod middag o efterrätt
4. Hallen blev så fin när jag bla fick upp spegeln idag
5. Jag dansade för mamma o pappa och visade vad jag gjort/ska göra på praktiken
6. Pappa köpte Caroline af ugglas skiva idag, som e riktigt bra
7. Snart får jag söndagsträna:)
8. Nu ska jag sova


Enda stället i lägenheten som de går att ha spegeln på är hallväggen mitt emot toan..
Men blev rätt fint tycker jag med en blomma o allt:) haha

Kommentarer
Anna säjer:

Nej jag jobbade bara natt i fredags, försökte vara vaken dagen på lördag för så jag kunde vända dygnet å ta mig upp i morse, jobbade 14 timmar idag. trött å imorgon är det mer jobb, så ska sova nu tror jag, iaf krypa neri sängen å läsa. Händer för dig nästa helg?Gjort ihelgen? Puss kram

2009-03-22 @ 22:52:19
Blogg/Hemsida: http://jakiya.bloggagratis.se

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback