Om jag fick önska en enda sak....

25 Mar, 2009 - 22:24 ☆ glada dagar

hellre ett par gympaskor i skogen, än ett par högklackade på krogen....:)

Om jag fick en enda önskan!
En enda!

Då vore det att man inte behöver göra annat än att träna hela dagarna.

Idag blev det en hel ledig dag vilket nu efteråt inte känns okej. Har något i kroppen som måste ut, någon sorts energi kanske... Å det fungerar bara med en träningsdos. :) Det sätter sig så psykiskt när jag inte tränar tillräckligt.... tror att jag plötsligt har gått upp hundratals kilo o känner mig inte alls lika pigg i kroppen! kanske inte så sunt förvisso när jag tänker efter.. Men samtidigt tycker jag att det är bra att jag känner som jag gör.. För det gör att jag de flesta dagar har en jävla självdisciplin och strävar efter att bli bättre:)

Hade så mycket att planera och skriva idag så jag var tvungen att stå över ett träningspass. Annars sitter jag med ångest veckans återstående dagar o får skrivkramp av allt jag måste ta tag i! usch usch.
Tänk om man inte behövde göra annat än att träna. Vad härligt allting vore då!

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback