RÄDDA boxningen!!!

16 Mar, 2009 - 22:00 ☆ glada dagar


Idag blev jag så upprörd av tanken att vi kanske måste lägga ner boxningsklubben pga att vi inte får tag i någon lokal!
Katastrof!!!
vi får bara vara kvar i vår nuvarande lokal till sista mars o sen är det slut!

Jag blev så arg o ledsen när ja tänkte på det så jag ringde till PT (piteå tidningen) för att skapa rubriker! haha:)
Sagt o gjort, jag pratade med någon man på sportsidorna och sen skickade han en fotograf till kvällens träning som jag höll i!

Hade inte riktigt tänkt att jag skulle fotograferas så mycket när svetten rann o jag var röd som en gris i ansiktet..
Men det är smällar man får ta när man vill rädda Boxningsklubben!
En aning ångest inför hur jävlig jag kommer se ut men var tvungen att göra något så boxningen överlever i Piteå!

Rädda boxningen rädda boxningen rädda boxningen!!!:D

Kommentarer

Kommentera:



Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Trackback